.

keskiviikko 6. huhtikuuta 2016

P*skarteluhaaste #317 - Värit

Moikka taas kaikki!

Tämä on minulle (merjalle) haikea haaste… Tämä on minun viimeinen haasteeni! 

Monen monta vuotta sitten me Paulan kanssa yhdessä loimme tämän haasteen ja nyt on minun aika sanoutua tästä irti. Nöyrin kiitos siis kaikille meidän kanssa p*skarreille ja minua tsempanneille! Ei se minun askartelu tähän lopu! Ja ei, emme ole Pammun kanssa riidoissa, meillä on kaikki hyvin ;)

Pammulle suuremmoinen kiitos tästä(kin) yhteistyöstä, olet minulle rakas!

Mutta sitten haasteeseen, tämän viikon haasteena on…



Eli käytä näitä värejä työssäsi pääväreinä. 
Tuon kysymysmerkin kohdalle saa siis itse päättää yhden värin.




Arvontapalkinnosta tällä viikolla huolehtii:



Ja arvonta on siis ensi viikon tiistaina klo 18 jälkeen kaikkien sääntöjä noudattaneiden kesken.



Tässä vielä DT-tiimin työt:






MarjoHoo




SannaS




1. Eldanka-
2. Suvikukka
3. Pöydän kulmalla näpertelijä
4. Pirpana78
5. Taina
6. Sisko
7. Jenna
8. Noksu
9. Repolainen
10. TiinaJ
11. Sanna Saksija
12. Katja T
13. AinoS.
14. Apris
15. Ulriikka
16. Nanna
17. Armiida
18. SirpaH
19. Kaisa
20. Kristiina
21. Loreal Blondi
22. Marjut
23. Sari T
24. Emma
25. Marjorie
26. Minna I.
27. KataMaria
28. Anemone
29. Saija
30. Kix
31. Anitta

Ei kommentteja :